OBS OBS OBS!

Hej alla medlemmar i Hulan2!

Vi vill bara påminna om att imorgon onsdag 20/4 kommer vattnet att stängas av mellan 10-12 (det kan dock bli lite längre).

Hör av er till styrelsen vid eventuella frågor!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.